Πρόσφατα άρθρα

Απρίλιος 2019
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Ιούν    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Αγαπητές φίλες και φίλοι καλή χρονιά όμορφη, δημιουργική.
Στην αυγή του νέου σχολικού έτους αυξημένα και οξυμένα προβλήματα αντιμετωπίζει ο χώρος της εκπαίδευσης τα οποία νηπιωδώς το επέτεινε η απελθούσα ηγεσία του αρμόδιου Υπουργείου: απουσία στοιχειώδους προγραμματισμού, τυφλή υποταγή στα κελεύσματα για περικοπές διορισμού ΜΟΝΙΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ, ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΒΟΥΛΙΑ ΓΙΑ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ που αφορούν τους ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ. Ήταν η ολοκλήρωση μιας παραλυτικής λειτουργίας που δεν μπόρεσε να αναδείξει τις γενναίες αποφάσεις για ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ ΠΟΥ ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΑΝ ΣΤΑ ΕΠΑΛ, Την ΕΠΑΝΑΠΡΟΣΛΗΨΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΙΣ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ και των ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΦΥΛΑΚΩΝ, ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΘΕΜΑΤΩΝ, ΤΙΣ ΔΙΕΥΘΕΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ.

Σημαντικά ακόμη ζητήματα, που αφορούν τη σχολική κοινότητα και που είχαν ήδη συμπεριληφθεί στο ΠΟΛΥΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ «ΚΟΥΡΕΛΟΥ» για την Παιδεία δεν πήγαν ποτέ στην Ολομέλεια του Κοινοβουλίου για να αποτελέσουν νόμο του Κράτους από την κυβέρνηση της Αριστεράς εκφράζοντας τους αγώνες των εκπαιδευτικών και τις δεσμεύσεις του ΣΥΡΙΖΑ. Προείχε η οίηση και η αλαζονεία των ιθυνόντων και οι αμοιβαίες υπονομεύσεις..

Τέλη Σεπτέμβρη και οι αναπληρωτές ακόμα δεν έχουν αναλάβει ακόμη υπηρεσία. Προηγήθηκε η καταταλαιπώρηση τους μέσα στο καλοκαίρι χωρίς το Υπουργείο να προχωρήσει στην έκδοση των απαραίτητων ΦΕΚ που θα εξομάλυνε την κατάσταση. Ακόμη και τώρα δεν έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία με τις αποσπάσεις.. μαθητευόμενοι μάγοι.. Που εκθέτουν και προσβάλλουν την Αριστερά

Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΠΥΣΔΕ

Οι συνεδριάσεις για τις τοποθετήσεις σε οργανικά κενά, υπεράριθμιες, επιλογή Διευθυντών και υποδιευθυντών διήρκεσαν μέχρι 17 Ιουλίου. Το Σεπτέμβρη έγιναν συνεδριάσεις για την κάλυψη λειτουργικών κενών με αίτηση των συναδέλφων στη πρώτη φάση. Οι ΕΛΜΕ της Δυτικής Αθήνας έκαναν συνάντηση με τον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης Γ ΑΘΗΝΑΣ. Ζητήσαμε να έχουν οι συν/λφοι το δικαίωμα να κάνουν αίτηση και να διεκδικήσουν κάποιο λειτουργικό κενό και στις επόμενες φάσεις, πέραν της πρώτης. Το αίτημα απορρίφθηκε γιατί θεωρήθηκε μη λειτουργικό. Κατόπιν τούτου οι δύο Αιρετοί ΔΕΝ ΠΡΟΣΥΠΟΓΡΑΨΑΜΕ τους τελικούς πίνακες για λόγους αρχής. (σε κάθε περίπτωση θέλω να τονίσω την φιλοτιμία και την εργατικότητα των συναδέλφων  και των διοικητικών της γραμματείας που μόχθησαν να ικανοποιήσουν αιτήματα των συναδέλφων, ανεξαρτήτως αποτελέσματος). Τέθηκε και στο ΠΥΣΔΕ η συγκρότηση ολιγομελών τμημάτων σύμφωνα με τις θέσεις της ΟΛΜΕ. Στις περισσότερες περιπτώσεις η συγκρότηση είχε ανάλογα χαρακτηριστικά. Όμως η μια ακόμη φορά περίσσεψε η διάθεση των γνωστών και μη εξαιρετέων Δ\ντων μάνατζερ που είχαν υποδυθεί έναν αγώνα δρόμου προσέλκυσης μαθητών και συγκρότησης τμημάτων ακόμα και με 28 μαθητές.. Μια απίστευτη ανθρωποφαγία χωρίς κανένα παιδαγωγικό έρεισμα..

Έχω θέσει και το ζήτημα της Τεχνικής Εκπαίδευσης με την ευχάριστη ανατροπή της επανασύστασης των καταργημένων τομέων. ΠΡΕΠΕΙ ΑΜΕΣΑ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΜΕ ΜΙΚΡΟ ΑΡΙΘΜΟ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΑΝ ΘΕΡΑΠΕΊΑ ΤΗΣ ΑΔΙΚΙΑΣ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΑΠΟ ΤΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΑΜΑΡΑ-ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ..

Παραμένει το ζήτημα με την προμήθεια των βιβλίων στις ξένες γλώσσες καθώς τα επιβαρύνονται οι μαθητές και υπάρχει ακόμη θέμα με την συγκρότηση των τμημάτων.

Το ΠΥΣΔΕ μετά από πρόταση του Αιρετού των ΣΥΝΕΚ υιοθέτησε την πρόταση να δοθούν οργανικές θέσεις με δέκα ώρες (συν ένα εν δυνάμει πρότζεκτ..) προκειμένου να απομειωθούν, σ’ ένα βαθμό, οι συνάδελφοι που πλεονάζουν. Στο συγκεκριμένο ζήτημα ήθελα καλόπιστα να δηλώσω ότι τις υπεράριθμιες δημιούργησε η ΠΕΛΑΤΕΙΑΚΗ ΛΟΓΙΚΗ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΝ ότι οι Αιρετοί προσπαθούν στηριγμένοι στις θέσεις της ΟΛΜΕ να εκμαιεύουν λύσεις πάντα με κριτήριο την ικανοποίηση ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ..

Και μια πρώτη κουβέντα (θα ανοίξει σύντομα ενδιαφέρουσα συζήτηση..) για τις Συνεργαζόμενες Εκπαιδευτικές Κινήσεις: παραμένουν με ΟΜΟΦΩΝΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΤΟΥΣ

Σταθερά προσηλωμένες στην προάσπιση και διάδοση των προταγμάτων της ριζοσπαστικής Αριστεράς στο χώρο της Εκπαίδευσης με τις καταστατικές αρχές όπως έχουν καταγραφεί, και τις θέσεις όπως έχουν υιοθετηθεί από διευρυμένα σώματα και έχουν κατατεθεί στο ΔΣ της ΟΛΜΕ, τις ΓΣ ΠΡΟΕΔΡΩΝ, και στα συνέδρια της. Αυτές υιοθετήθηκε από την πλειονότητα των εκπαιδευτικών και την ανάδειξαν πρώτη δύναμη με αυξημένη εκπροσώπηση στο ΔΣ της ΟΛΜΕ.

Οι άνθρωποι με τις διαφορετικές πολιτικές και κομματικές προσεγγίσεις, οι ανένταχτοι, οι φίλοι με οικολογικές ανησυχίες, οι πολίτες που η διαδρομή τους είναι από άλλες πολιτικές αφετηρίες στο σύνολο τους αποτελούν ΕΓΓΥΗΣΗ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗ ΠΑΡΑΤΑΞΗ, ΠΑΡΑΤΡΕΧΑΜΕΝΩΝ ΣΤΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ, ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΠΑΡΑΦΥΑΔΑ ΤΟΥ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟΥ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟΥ. Ιστορικά παραδείγματα προς αποφυγήν οι ηγεσίες ΠΑΣΚ και ΔΑΚΕ.

Θα ενισχύσουμε την επικοινωνία με τα σχολεία και όλοι οι συν/λφοι και οι συν\σες μπορούν να θέσουν ερωτήματα και προβλήματα που τυχόν αντιμετωπίζουν στα σχολεία τους.

Απαντώ σε όλα τα τηλέφωνα και διερευνώ κάθε τι που τίθεται επώνυμα με εχεμύθεια και προσοχή

Το φθινόπωρο ήρθε. Εμείς όμως οραματιζόμαστε την ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΝΟΙΞΗ
ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ ΧΕΙΜΩΝΑ

ΝΙΚΟΣ ΖΟΥΤΣΟΣ

ΑΙΡΕΤΟΣ ΕΚΠΡΌΣΩΠΟΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ (ΜΕ ΤΙΣ ΣΥΝΕΚ)

ΣΤΟ ΠΥΣΔΕ Γ ΑΘΗΝΑΣ

Τηλ. Επικοινωνίας 6976635252

1ΓΕΛ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ